Generelt

Arealspesifikasjon

1. etg: 1045 kvm Kontor
2. etg: 1081 kvm Kontor
3. etg: 1081 kvm Kontor
4. etg: 1082 kvm Kontor
5. etg: 1041 kvm Kontor

Beliggenhet

Sandakerveien 114 ligger attraktivt til på Storo/Nydalen ved rundkjøringen som krysser Vitaminveien og Sandakerveien. Eiendommen har en tydelig profil og fasaden gir gode eksponeringsmuligheter mot publikum.

Området kjennetenges av et pulserende nærmiljø. I Nydalen bor, studerer og jobber ca 30.000 personer. Området har et stort utvalg restauranter og kafeer, kulturtilbud, Storo kjøpesenter, kino, treningsenter mv.

I nærområdet har store og kjente selskaper tilholdssted som Basefarm, PST, Helsedirektoratet, Statnett, Egmont, Novartis, Crayon, Justis- og beredskapsdepartementet m.fl.

Nydalen T- banestasjon ligger kun 200 meter fra eiendommen (linje 4 og 5/Ringen) og trikkeforbindelse med linje 11, 12 og 18 ligger overfor Storosenteret. Bussen har holdeplass like utenfor (rute 37 og 51). Grefsen togstasjon er også innen gangavstand (Gjøvikbanen).

Inneholder

Etasjeflatene har ingen gjenboere og store vindusflater sørger for godt lysinnslipp til lokalene.

Det er meget gode siktlinjer i alle etasjer da funksjoner som heis, trappeløp og WC-fasiliterer er plassert i byggets midtkjerne.

Etasjeplan 1.-5. etasje fremstår tilnærmet identiske og har meget gode møbleringsløsinger for åpent landskap, aktivitetsbasert løsning og teamkontor.

Eksempel med en løsning for et åpent landskap:
40 arbeidsplasser, 20 prosjektplasser, 10 touch-down, 12 stille/multirom og 2 møterom. I tillegg sosial sone, kopi/print. Dette viser en kapasitet og vi tilpasser løsningen til leietakers behov.

Bebyggelse

Eiendommen består av seks kontoretasjer og underetasje (0. etg). Bygget ble oppført i 1987 og er senere renovert i år 2012 med blant annet nytt inngangsparti, fasade og kjøleanlegg. Inngangspariet fremstår representativt og romslig med foajé og skal tilrettelegges med sittegrupper.

I byggets toppetasje skal det etableres en ny og moderne personalrestaurant. Lokalet har store vindusflater og en egen stor takterrasse med utsikt over nærområde og ned mot sentrum. I sammenheng med restauranten etableres et avgrenset konferanserom (ca 35 personer). Personalrestauranten innredes med ulike sittegrupper slik at lokalet i tillegg kan benyttes som uformelle møteplasser.

I tråd med behovet for tilrettelagte fasiliteter for myke trafikanter, bygges nytt garderobe og dusjanlegg. Leietaker vil også få rikelig med sykkelparkering, sykkeldusj og servicestasjon.

I tilknytning til eget parkeringshus på eiendommen kan vi tilby inntil 80 parkeringsplasser.